O tempora, o moresPraemium Goncourt Herveo Le Tellier, fabulae romanicae, cui “Anomalia” titulus, auctori, tributum

Parisiensis scriptor matemathicusque ceteris competitoribus, qui in certamen ultimum discesserant, longe antecessit

Anomalia, fabula romanica ab Herveo Le Tellier egregie composita domusque editoriae Gallimard typis die XX superioris mensis Augunti impressa, maximo litterarum Francogallico praemio, quod ex Edmundo et Iulio Huot de Goncourt, fratribus scriptoribusque clarissimis, nomen trahit, est heri ornata. Cuius auctor, sexaginta tres annos natus, omnes alios concertatores, qui certamina exclusoria vicerant, longe superavit.

Opus hoc laureatum, in linguam Italicam conversum, a domo editoria, cui Thesei Navis (vulgo La nave di Teseo) titulus, proximi anni mense Februario sane publicabitur.

Entra nel club de Linkiesta

Il nostro giornale è gratuito e accessibile a tutti, ma per mantenere l’indipendenza abbiamo anche bisogno dell’aiuto dei lettori. Siamo sicuri che arriverà perché chi ci legge sa che un giornale d’opinione è un ingrediente necessario per una società adulta.

Se credi che Linkiesta e le altre testate che abbiamo lanciato, EuropeaGastronomika e la newsletter Corona Economy, così come i giornali di carta e la nuova rivista letteraria K, siano uno strumento utile, questo è il momento di darci una mano. 

Entra nel Club degli amici de Linkiesta e grazie comunque.

Sostieni Linkiesta